قوانین معافیت از خدمت سربازی

قوانین معافیت از خدمت سربازی

پورتال جامع قوانین نظام وظیفه و قوانین معافیت از خدمت سربازی
قوانین معافیت از خدمت سربازی

قوانین معافیت از خدمت سربازی

پورتال جامع قوانین نظام وظیفه و قوانین معافیت از خدمت سربازی

کسرخدمت ایثارگری مصوب سال90

کسرخدمت ایثارگری مصوب سال90

قوانین مربوط به کسر خدمت ایثارگری، به شرح زیر است:  

برابر ابلاغیه اخیر ستاد کل نیروهای مسلح ، کلیه مشمولان متولد 1372 و ما قبل که تا پایان سال 1390 به سن مشمولیت رسیده و به دلایلی تا کنون به خدمت اعزام نشده و دارای غیبت می باشند، چنانچه تا موعد تاریخ اعزام 01/12/93 و 19/12/93  خود را معرفی و به خدمت اعزام شوند، در شمول مقررات کسرخدمت ایثارگران مصوب سال90 قرار می گیرند.

مشمولان غایب مورد اشاره که ازاول فروردین ماه 1394 و بعد آن ، به خدمت اعزام شوند نمی توانند از کسرخدمت ایثارگری سال 90 استفاده کنند.

مقررات کسرخدمت ایثارگری مصوب سال 90 ، برای مشمولان غیر غایب متولد سال 1372 و ما قبل که به دلایل قانونی مانند ادامه تحصیل ، تاکنون به خدمت اعزام نشده و در آینده در مهلت های قانونی به خدمت اعزام می شوند کماکان به قوت خود باقی است.

توجه : مهلت داده شده جهت بهره مندی از تسهیلات کسرخدمت برای مشمولان غایب تا پایان سال 93 می باشد و قابل تمدید نیست.

مشمولان غایب برای بهره مندی از تسهیلات مذکور ، در اولین فرصت ممکن درخواست خود را برای اعزام به خدمت ، از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) به ثبت رسانند تا امکان اعزام آنان تا پایان سال 93 فراهم گردد ،زیرا ملاک بهره مندی از تسهیلات کسرخدمت برای مشمولان غایب اعزام به خدمت آنان در سال 93 می باشد.


برای دریافت جدیدترین اخبار مربوط به قوانین نظام وظیفه از جمله معافیت دائم، معافیت موقت، غیبت، قوانین خروج از کشور، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت کفالت، سهمیه، کسری خدمت، معافیت نخبگان از خدمت سربازی، خرید سربازی و ... با ما همراه باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا صالحی 1395,10,16 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام . (18 ) ماه حضور داوطلبانه درجبهه دارم. پسرم متولد1375است وحدود 1سال ازخدمت سربازی خود را سپری کرده . چرا به ایشان کسر خدمت تعلق نمی گیرد؟
به خدا قسم ما هم ایرانی هستیم. چرا تبعیض؟

با عرض سلام
متعجبم چرا پسر شما تاکنون مشمول دریافت کسری خدمت نشده است؟
بهتر است یکبار دیگر اقدام کنید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد